هواداران تیم برتون و جانی دپ

نگاهی به زندگی و آثار تیم برتون به همراه نقد و بررسی آثار "قسمت دوم"

اول کار این عکسو گذاشتم یکم حال و هوامون عوض بشه . خدا کنه جانی هم یه زن مثل هلنا گیرش بیاد نه یه زنیکه ای مثل اون امبر

ولی خداییش این دوتا رو ببین

 

"عروس مرده"

(چی بگم در مورد این انیمیشن فقط میتونم بگم من بچه که بودم قبل از اینکه با تیم برتون آشنا بشم این انیمیشن رو خریدم ولی میترسیدم ببینمش تا اینکه با تیم آشنا شدم و رفتم دیدمش ولی خدایی من از چی این انیمیشن میترسیدم )

عروس مرده یک پویانمایی تخیلی و موزیکال به کارگردانی برتون و مایک جانسون است که در سال ۲۰۰۵ و به روش استاپ موشن ساخته شده‌است. جانی دپ صداپیشهٔ ویکتور ون دورت و هلنا بونهام کارتر صداپیشهٔ امیلی (عروس مرده) است. برتون در این فیلم، بار دیگر توانست که از سبک آشنا و مخصوص به خودش مثل تقابل پیچیدهٔ نور و تاریکی و گیر افتادن بین دو دنیای متفاوت و متضاد استفاده کند. عروس مرده با فروش ۱۱۷ میلیون دلاری به موفقیت در گیشه دست یافت.

 (این قبرستان قدیم شیرازه واقعا که خیلی جای باحالیه مخصوصا اگه شب بیای اینجا چه فازی میده

اونم کتاب برتون به روایت برتونه البته این غکسو من نگرفتمولی حتما باید برم یه عکسی بگیرم اونم شب)

داستان

عروس مرده فیلمی پویانمایی به کارگردانی تیم برتون و مایک جانسون و محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی برادران وارنر آمریکا است. فیلم روایتی بین دنیای زندگان و مردگان است. دنیای بی روح زندگان که در آن رنگ‌ها مرده و انسان‌ها بیمار و رنجورند و دچار روزمرگی و تزویرند و در عوض در دنیای مردگان همه شاد و مهربانند و محیطی با رنگ‌های شاد دارند و بر خلاف زندگان در حال عشق ورزیدنند.

 

داستان در شهر کوچکی در انگلستان و در عصر ویکتوریایی اتفاق می‌افتد. ویکتور ون دورت و ویکتوریا دورگلات بنا به ملاحظات مالی و اجتماعی خانواده‌هایشان می‌خواهند با هم ازدواج کنند. در هنگام تمرین مراسم عروسی، ویکتور مدام خطابه‌ای را که باید بگوید فراموش می‌کند. او به جنگل می‌رود و در حالی که خطابه‌اش را با خود تکرار می‌کند، حلقه را از شاخه درختی که مانند یک دست از زمین بیرون آمده است می‌گذراند. شاخه در حقیقت دست عروس مرده‌ای است که از خاک بیرون مانده است. ماجراهای ویکتور، سرگردانیش در دنیای مردگان و عشق یک طرفه عروس مرده به او از این جا آغاز می‌شود.

"استخوان‌ها"

(این کلیپ زیاد جالب نیست ولی دومین کلیپ از همین گروه کیلرز(Killers) که وینونا رایدر هم داخلش بازی کرده و تیم هم کارگردانشه رو خیلی دوست دارم سعی میکنم این موزیک ویدیو رو بذارم واسه دانلود) 

استخوان‌ها (۲۰۰۶) یک کلیپ موسیقی است که برتون آن را کارگردانی کرده‌است. استخوان‌ها یکی از تک‌آهنگ‌های گروه کیلرز از آلبوم دومشان یعنی شهر سام است. بازیگران این کلیپ ویدیویی مایکل استگر و دون آوکی هستند. در این کلیپ صحنه‌هایی هم از فیلم‌های موجودات مرداب سیاه، جیسون و آرگوناتها و لولیتا وجود دارد. گروه موسیقی به همراه استگر و آوکی در طول فیلم کم‌کم به اسکلت تبدیل می‌شوند.

 

"سوئینی تاد،آرایشگر شیطانی خیابان فلیت"

(کسانی که این فیلم رو دیدند میدونند تیم برتون چه شاهکاری ساخته ولی کسانی که هنوز بنا به دلایلی موفق به دیدن این فیلم نشدندبه جرات میتونم بگم نصف عمرتون در عالم هپروت داره سیر میکنه پس حتما این فیلم شاهکار رو که حقش رو توی اسکار خوردن رو از دست ندید حتی اگه دیدینش امشب هم برید ببینید ضرر  نمیکنی که)

 

 

سوئینی تاد، فیلمی ترسناک و موزیکال به کارگردانی برتون است که سال ۲۰۰۷ ساخته شد. این فیلم بازسازی فیلمی به همین نام است که سال ۱۹۷۹ ساخته شده بود. تهیه‌کنندگان آن دریم ورکز و برادران وارنر هستند. این فیلم موفق، حدود ۱۵۲ میلیون دلار در جهان فروش کرد و نامزد ۲ جایزهٔ گولدن گلوب و برندهٔ ۲ جایزهٔ گولدن گلوب شد. برتون نامزد جایزهٔ گولدن گلوب بهترین کارگردان و برندهٔ جایزهٔ بهترین کارگردان از جوایز هیئت ملی بازبینی فیلم شد.همچنین این فیلم برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، نامزد دو جایزهٔ بفتا در طراحی لباس و گریم، نامزد جایزهٔ اسکار بهترین دستاورد در طراحی لباس و برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین دستاورد برای کارگردان هنری شد.

(هلنا : دوباره قراره منو توی این فیلم بکشه این چه وضعیه)

جانی دپ برای ایفای نقش سوئینی تاد نامزد «جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول»، برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی ،«برندهٔ جایزهٔ بهترین نقش منفی» از جوایز سینمایی ام‌تی‌وی و «برندهٔ جایزهٔ ملی فیلم انگلیس» شد . هلنا بونهام کارتر هم برای ایفای نقش خانم لاوت برندهٔ «جایزه فیلم‌های انگلیسی» و نامزد جایزهٔ گولدن گلوب شد.

(چه چشمکی میزنی هلنا جون من یه نگاهی به جانی بندازید چطور هلنا رو نگاه میکنه و ابروش رو میندازه بالا

واقعا بازیگریت عشقه جانی)

کریس نشاویتی در نقدش در مجلهٔ انترتینمنت ویکلی به این فیلم نمرهٔ A منفی داده‌است و بیان کرد: «بالا و پایینی صدای دپ هنگام آواز خواندن باعث تحیر می‌شود و با خودت فکر می‌کنی که او دیگر چه مهارت‌هایی دارد که نشان نداده است. دیدن دپ در نقش آرایشگری که با تیغ کار می‌کند تو را یاد ۱۸ سال پیش می‌اندازد که ادوارد دست قیچی به سرعت درختان را به شکل‌های مختلف در می‌آورد و اگر تیم برتون و جانی دپ با هم آشنا نمی‌شدند ما همهٔ این زیبایی‌های عجیب را از دست می‌دادیم».

(اینم یه طراحی از سوینی تاد البته کار تیم برتون نیست.واقعا تیمی معرکست این صحنه ی فیلم رو خیلی دوست دارم تمام منظره ها و لباس هایی که اطرافیان سوینی هستند از رنگ های شاد و زنده استفاده کرده ولی لباس های سوینی رو سیاه و سفید و اونو افسرده و خشن نشون داده ایول تیمی جوووووووووون)

داستان سوئینی تاد : آرایشگر خیابان فلیت

سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت یک فیلم موزیکال ترسناک است.این فیلم اقتباسی از داستان استفان سندهایم و هیو ویلر است.داستان ملودرام فیلم در دوره ویکتوریا روایت می شود و داستان شخصی به نام سوئینی تاد است،یک آرایشگر انگلیسی و یک قاتل زنجیره ای که مشتریان خود را با یک تیغ ریش تراشی به قتل می رساند و با کمک همدست خود،خانم لاوت،با گوشت اجساد پای گوشت درست می کند. تیم برتون زمانی که هنوز یک دانش آموز بود به موزیکال استفان سندهایم علاقه مند شد.با این حال تا سال 2006 فرصت ساختن این فیلم را نیافت و در سال 2006 شروع به ساخت فیلم کرد.سندهایم اگر چه به طور مستقیم درگیر کار نبود اما در طول تولید به عنوان مشاور فعالیت کرد.

(اینجا تیم به جانی گفته فقط یه بوس کوچولو میکنی در حد یک صدم ثانیه وگرنه خودت میدونی چی میشه

بنازم غیرت تیم برتون خودم

جانی رو ببین... چه قوزی کرده)

جانی دپ در نقش سوئینی تاد و هلنا بونهام کارتر در نقش خانم لاوت بازی کردند.جانی دپ برای اولین بار بود که خوانندگی می کرد با وجود این مورد توجه منتقدان قرار گرفت. سوئینی تاد:آرایشگر شیطانی خیابان فلیت در 21 دسامبر 2007 در آمریکا و یک ماه بعد در انگلستان اکران شد.فیلم موفق به کسب جوایزی از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم موزیکال یا کمدی،جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و برنده اسکار بهترین کارگردانی هنری شد.هلنا بونهام کارتر نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد و جانی دپ نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.همچنین تیم برتون در گلدن گلوب و اسکار نامزد بهترین کارگردانی شد اما موفق به دریافت آن ها نشد. با این که سوئینی تاد بهترین فیلم تیم برتون و جانی دپ است اما این فیلم فروش خوبی نداشت و به اندازه دیگر آثار آنها معروف نشد.

(یکی از عکس های مورد علاقمه مدتی وال پیپرم بود یه حسی خاصی بهش دارم نمیدونم چرا؟

شما هم حسی بعد از دیدن این عکس بهتون دست میده)

بنجامین بارکر (جانی دپ) آرایشگریست که که یک قاضی بدطینت به نام تورپین (آلن ریکمن) او را از خانواده اش جدا و به جای دیگری تبعید کرده‌است. او بعد از ۱۵ سال با نام مستعار سوئینی تاد بازمی گردد تا از کسانی که باعث جدایی او از همسر و فرزندش شده‌اند انتقام بگیرد. پس از بازگشت به محل زندگی همسرش می رود که در حال حاضر زنی به نام خانم لاوت (هلنا بونهام کارتر ) در آن یک شیرینی پزی راه اندازی کرده و در آن پای گوشت میفروشد. او از طریق خانم لاوت مطلع می شود که همسرش «لوسی» خودکشی کرده و تورپین دختر او را تحت سرپرستی خود گرفته و سالهاست که او را در خانه زندانی کرده است. او مغازه آرایشگری خود را در طبقه بالای شیرینی پزی خانم لاوات باز می‌کند و با این فکر که روزی با یک نقشه تورپین را به مغازه کشانده و او را در آنجا به قتل برساند شروع به کسب و کار می کند.

(تیم برتون هیچوقت نمیذاشت هلنا یه همچین صحنه ای بازی کنه ایول به تیمی)

آنتونی ملوانی که در سفر بازگشت تاد به وطنش او را همراهی کرده عاشق دختری بنام جوآنا می‌شود.جوآنا همان دختر سوئینی تاد است که نزد قاضی زندانی است. قاضی نیز عاشق جوآناست و پیش از خواستگاری از او با نقشه تاد برای اصلاح به مغازه او می‌رود. تاد قصد کشتن او را دارد اما موفق نمیشود. سوئینی سخت خشمگین است و روان پریش می‌شود و تمام لندن را مقصر می‌داند. تاد بسیاری از افرادی را که به مغازه او می روند به قتل رسانده و جسد فرد مرده را با همکاری خانم لاوات به داخل کورهٔ شیرینی پزی و در آنجا تبدیل به پیراشکی می کند و به مردم می فروشد.

آنتونی میفهمد که تورپین جوآنا را در تیمارستان زندانی کرده. او به بهانه ساخت کلاه گیسی از موهای دیوانه ها به تیمارستان می‌رود و جوآنا را فراری می دهد. او جوآنا را به شکل یک پسر درمی آرد و در آرایشگاه تاد در یک صندوق پنهان می کند. تورپین از فرار جوانا خبر دار میشود و با توجه به اینکه از عشق آنتونی و دخترش و همچنین رابطه آنتونی و تاد با خبر است به سلمانی تاد می‌رود و تاد به او پیشنهاد اصلاح می‌دهد. او اطمینان می‌دهد که جوآنابه خانه باز می‌گردد و با او ازدواج می‌کند. تورپین خوشحال می‌شود و اجازه اصلاح می‌دهد و تاد در همین فرصت تورپین را به قتل می رساند.در همین حین زن گدایی که از مدتها پیش به رفتار تاد مشکوک شده به مغازه تاد می رود و تاد او را نیز به قتل می رساند. تاد متوجه جوانا نیز که در آنجا پنهان شده نیز میشود.

(گریه نکن جانی منم گریم میگیره هااااااااااااااااااااااااااااااااا)

جوانا و تاد که همدیگر را نمی شناسند با همدیگر درگیر می شوند اما تاد برای کمک به خانم لاوت ترک که در حال فریاد کشیدن است مغازه را ترک می کند و جوانا می گریزد. تاد لاوت را میبیند که قاضی در لحظات آخر زندگی خود به دامن او چنگ زده و مرده‌است. تاد جنازه‌ها را وارسی می‌کند و لاوت تنور را آماده می‌کند. تاد ناگهان میفهمد که زن گدا، زن او لوسی بوده است که به بعد از خودکشی زنده مانده اما مجنون شده. او که خانم لاوت را مقصر این حادثه می داند او را به داخل تنور می‌اندازد. سپس زن مرده خود را در آغوش می‌گیرد و میگرید. پسری که لاوت و تاد به فرزند خواندگی قبول کردند در این لحظات متوجهقاتل بودن تاد شده و او را در همین حین می‌کشد و این فیلم تلخ با مرگ سوئینی به پایان می‌رسد.

(سوینی تاد همان شخصیت ادوارد دست قیچیه ولی با رفتاری کاملا تضاد با یکدیگر ادوارد دست قیچی خیلی احساسی و مهربان بود ولی سوینی شخصیتی خشن بود .

بیشترین وجه شباهتشون توی یه چیزه"تنهایی")

حواشی

۱- سوئینی تاد: آرایشگر شیطان صفت خیابان فلیت بی شک تلخ‌ترین و سیاه‌ترین فیلم دوره کارگردانی برتون است. از برجسته‌ترین نکته‌های درام فیلم:

- ماجرای آنتونی و جوآنا که به هم نرسیدند.

- شعرهایی که در طول فیلم خوانده می‌شود روانپریشی و میزان افسردگی خواننده رابه نمایش میگذارند.

- خود زخم‌هایی که تاد در فیلم بر می‌دارد به نوبه خود درام هستند.

- خانم لاوت و عشق پنهانی او نسبت به سوئینی تاد.

(کاش فقط تلخ بود!!!!!!!! واقعا بعد از دیدن این فیلم خیلی حس خوبی به آدم دست میده)

۲- سوئینی تاد دقیقا عکس فیلم «ادوارد دست قیچی» می‌باشد. در آن فیلم ادوارد به شهر می‌آید و قصد دوستی با مردم را دارد.سوئینی به لندن می‌آید تا با مردم دعوا کند.

3- به لحاظی می‌شود گفت که موفقیت فیلم سوئینی تاد به موزیک آن مدیون است.استفان سندهایم و گروه نوازندگی آنها و اجرای فوق العاده بازیگران بر فضای سرد فیلم اثر مثبت دارد. اما تماشاگران انگلیسی اعتراض کردند زیرا در تریلر تبلیغاتی فیلم موزیکال بودن فیلم تا حد زیادی مخفی شده‌است.

(بخش موزیکال فیلم یکی از بهترین قسمت های فیلم بود ولی برای ما هر چند ثانیه باید فیلم رو نگه میداشتیم و زیرنویس رو میخوندیم خداییش چرا این فیلم دوبلش نمیکنن ایرانی ها داخل دوبله نفر اولن به نظر من فقط کافیه برید انیمیشن های دوبله ی گلوری رو ببینید از جمله هیولا در پاریس که موزیکال هم هست واقعا عالی دوبله شده

خیلی دوست دارم سوینی رو دوبله کنن ولی با یه صدای عالی برای جانی دپ)

4-دپ بدلیل بیماری دخترش نتوانست در فیلم بازی کند اما فیلمبرداری به سه ماه بعد موکول شد و در آخر ششمین همکاری تیم برتون و جانی دپ تکمیل شد.

5-در اصل ریشه اصلی فیلم به نمایشی موزیکال در سال ۱۸۲۹ باز میگردد.

کرک هانیکات منتقد هالیوود ریپورتر به خشونت جاری در فیلم اشاره می‌کند و می‌نویسد: «خون و موسیقی درکنار هم آزاردهنده هستند و کاملا برخلاف انتظارات. برتون لخته‌های خون را به صورت تماشاگرش می‌پاشد تا تماشاگر جنون و خشم سوینی را حس کند. برتون با همکاری جانی دپ، سوینی تاد را گودالی تیره و تار می‌سازد پر از خشم و نفرت که در نوع خود قابل توجه‌است. جانی دپ با بازی محکم و صدای شگفت آورش سوینی تادی برای همیشه‌است.» 

(بدون شک هیچ کس به غیر از جانی نمیتونست چیزی رو که تیمی از سوینی تاد میخواد در بیاره .

جانی فوق العادست داخل این فیلم )

(منم این قسمتی رو که سوینی میگه What رو خیلی دوست دارم کلا صدای جانی داخل این فیلم اعجاب انگیزه)

 

 

۹

(این انیمیشن رو خیلی دوست دارم مخصوصا اینکه موضوعش در مورد آخر الزمانه.)

سال ۲۰۰۵ فیلمسازی به نام شان اکر فیلم کوتاهی به نام ۹ را منتشر کرد که دربارهٔ عروسکی با ادراک است که در دنیایی رو به نابودی در آینده، سعی می‌کند تا از نابودی خودش و ۸ عروسک دیگر توسط ماشین‌ها جلوگیری کند. این فیلم نامزد جایزهٔ اسکار بهترین فیلم کوتاه پویانمایی شد. تیم برتون و تیمر بکمامبتوف بعد از دیدن این فیلم کوتاه به ساخت فیلمی بلند بر اساس همین داستان علاقه نشان‌دادند. کارگردان فیلم بلند ۹، که فیلمی علمی–تخیلی، اکشن و ماجراجویانه است، شان آکر و تهیه‌کنندگان آن تیم برتون و تیمر بکمامبتوف هستند. آکر و پاملا پتلر فیلمنامهٔ آن را نوشتند و الیجا وود، جان سی ریلی، جنیفر کانلی، کریستوفر پلامر و مارتین لاندو صداپیشگان فیلم هستند. آهنگساز فیلم هم دنی الفمن است. این فیلم ۴۸ میلیون دلار در جهان فروش کرد.

 

(از شخصیت شماره ی7 خیلی خوشم میومد شخصیت جالب داشت.

توی این فیلم احساس ترس واقعی به من دست میداد .نه احساسی ترسی که از نصف شدن یه انسان , قلب یه نفرو در بیارن یا  با اره تکه تکش کنن این ها ترس نیست فیلم های حال به هم زنه)

خوب دوستان عزیز اینم از آپ جدیدم این آپ رو کمتر گذاشتم که راحت تر بتونید بخونیدش قسمت 3 هم به زودی آماده میشه اون قسمت در مورد فیلم های 2010 به بعد تیم برتونه.

(هر رد در تفکر کامل)

امیدوارم که از این آپ راضی بوده باشید...

و در آخر مثل همیشه جمله ی پایانی:

 

"دخترک رفت ولي زير لب اين را مي گفت: 

او يقينا پي معشوق خودش ميايد. 

پسرک رفت ولي روي لبش زمزمه بود: 

مطمئنا پشيمان شده بر مي گردد. 

عشق قرباني مظلوم"غرور" است هنوز"

 


نظرات شما عزیزان:

جواد شیردل
ساعت17:35---20 شهريور 1393
واقعا کتاب عالی و زیبا بود.

متین
ساعت18:14---8 خرداد 1393
الو

یوتاب
ساعت23:43---10 دی 1392
سلام
خسته نباشی سایتت خییییییییییلیییییییی باهاله مخصوصا اون نوشته زردا

:):)
نشاال... بهتر هم میشه


مهی
ساعت17:22---22 بهمن 1391
الهی بگردم...سر اون صحنه ی بوسه چقد تیمی تهدیدش کرده اگه نیم ثانیه بیشتر طول میکشید فک کنم تیمی جانیو میکشت ولی واقعا محشر بود.. همه چیز این فیلم معرکه بود..
اره هیچ کی نمیتونست مث جانی اینقد خوب بازی کنه:


مهی
ساعت17:10---22 بهمن 1391
وای خیلی اپت باحال بوددددد...دمت گرم ادی
ارهههه جانی قربونش برم صداش اعجاب انگیزهههههه...این فیلمو فک کنم هیچوقت دوبله نمیکنن...خیلی سختههه..دیدی که دوبله کرده بودن یه قسمتاییشو ولی صداش افتضاح بود


مهی
ساعت16:57---22 بهمن 1391
بابا چاووشیییییییییییییییییییییییی!! !.خیلی اهنگ وبت خوبه!
وای یادم رفت سلاااااااامممممممممم
چه اپای طولانی میکنی بابا!!! ایولاا...صب کن حالا برم بخونمش


yasi
ساعت9:49---22 بهمن 1391
سلام

خب من بعضی فیلم های جانی رو دیدم وبعضی رو ندیدم چون من فیلم زیاد نمیبینم
میدونی حسم بهم میگه قالبم خوب نیست دنبال یک خیلی خیلی خوشملشم
وسواسه(؟) دیگه
الان این دوستان محله دارن میرن راه پیمایی صداش میاد شما میرید ما نمیریم
مرسی که اومدی بازم بیا منم موسیقی اون قسمت رو دوست دارم خیلی قشنگه
فعلا


"ادوارد "
ساعت4:50---22 بهمن 1391
به درود بر لادن جان ممنون که هر وقت میای احوالمو میپرسی
والا چی بگم هم خوبم هم بد ولی سعی میکنم خودمو سرگرم کنم خوب شما چه خبر؟
آها یادم رفت یه خسته نباشید بهتون بگم مطئنم که کنکور رو هم ترکوندی
لادن جون یک آپ میخوام بکنم از جنس هلنا توپه توپ میخوام عکس های هلنا رو بذارم من جدیدا بد جور عاشق عهلنا شدم.
آره کارگردانی مثل تیم برتون که دیگه نخواهد آمد البته به جز من
میدونم لادن جون شما حتما خداحافظی میکنی و میری گفتم حتما مشکلی پیش اومده ...
هر چی از فیلم های تیم برتون تعریف کنی کمه سوئینی هم که توپ البته سوئینی تاد سومین فیلم مورد علاقه یمن از تیمیه اول ادوارد بعد بیتل جوس بعد سوئینی.
اگه رنجر تنها کارگردانش تیم بود چی میشد هلنا و جانی هم که هستن عالی میشد
بازم تشکر


"ادوارد "
ساعت4:39---22 بهمن 1391
سلام بلوم جان سپاس گذارم که به وبه ناقابل من اومدی.
میدونم این بلاگفا بیمعرفت لوکس رو نمیلینکه ببین لوکس میتونه بلاگفا رو بلینکه ولی بلاگفا لوکس رو نه
حالا بگذریم آثار بعدی تیم برتون هم آمادست به زودی میذارم .
اول اینکه من از خون آشام ها متنفرم به جز یکیشون اونم ادوارد کالنه که شخصیت دیگه ی منه.
Edward Cullen: I love you Edward
ممنون کالن جون ولی نگو من عاشقتم یهو فکر میکنن ما....هستیم
سوال دومتم جون من بیخیال شو برو یه فیلم قدیمی ببین متوجه میشی البته چیز زیاد مهمی هم نیست
همون بی حیا بودنه یه جورایی.
حتما به وبت هم سر میزنم موزیک هم قابلی نداشت همش عوارض جو گیر شدنه البته این موزیک برای مدته کوتاهیه
فعلا بدرود.


"ادوارد "
ساعت4:17---22 بهمن 1391
سلام یاسی جون ممنون که سر زدی شما چطور هوادار جانی دپ هستی ولی فیلمی رو که جانی به خاطرش نامزذ اسکار شده بود رو ندیدی؟
بهت پیشنهاد میکنم حتما برو ببینش.
اون قسمت عروس مردگان هم من خیلی وست دارم هم غامگین هم زیبا و میدونستی موزیک اون قسمت تا حالا جایزه های زیادی گرفته ؟
دوباره برو اون قسمت فیلم رو ببین تا موسیقی زیباش رو بهتر بشنوی.
میدونستی ایرانی ها به جاستین بیبر چی میگن:
"عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم"


"ادوارد "
ساعت4:10---22 بهمن 1391
سلام امینم جان(عجب اسمی برای خودت دستو پا کردی) من عاشق آهنگ not afraid
امینم هستم .
شما هم همه ی فیلم های تیمی رو دیدید چون من بهتون دادم وگرنه حالا حالا ها باید میگشتی دنبال فبلم های قدیمیش
بازم ممنون که اومدی فعلا...
در مورد نقد هم من با نظرت موافقم.


VaMpIrE BlOoM
ساعت17:25---21 بهمن 1391
آفرین به موزیک وبلاگ

VaMpIrE BlOoM
ساعت8:56---21 بهمن 1391
همین طور آپم تو وبلاگ خوناشامیم.....
بیا ببین اولین زن خوناشامو چه جور پیدا کردن....


VaMpIrE BlOoM
ساعت8:55---21 بهمن 1391
دوم:اون چی بود که ادوارد کالن داشت به شوهرم میگف؟

من و بارناباس خیلی سر این موضوع فکر کردیم....چیزی پیدا نکردیم....حالا میشه بگی اون ویژگی منفی خوناشاما چیه....که من اشاره نکرده بودم بهش؟

همین....منتظر جوابم..فعلا بای تا های!

و همین طور منتظر قسمت سوم هم هستم.....


VaMpIrE BlOoM
ساعت8:53---21 بهمن 1391
اول:تو هم خوناشام شدی؟

VaMpIrE BlOoM
ساعت8:52---21 بهمن 1391
ببخشید!دو چیز!

VaMpIrE BlOoM
ساعت8:51---21 بهمن 1391
یه چیز میپرسم راستشو بگو....

VaMpIrE BlOoM
ساعت8:50---21 بهمن 1391
سلام ادی

EMIN3M
ساعت19:50---20 بهمن 1391
سلام ادی جون این آهنگ جدید وبت خیلی قشنگه درسته ربطی نداره ولی خوبه
نمیدونی البومش کی میاد به بازار من که عاشق آهنگ اولیم


sara
ساعت5:03---20 بهمن 1391
سلام ادی جون پستت عالیهههههههههه بود


بخش سوم نداره


لادن
ساعت19:29---19 بهمن 1391
واااااااااااااااااااااااااااای خدا من عاشقه سوئینی ام سپییییییی

نگو سوئینی که غش میکنم

بهترین فیلمی بوده که تو عمرم دیدم<واقعا میگما<بعدش دارک شدوزو دوست البته فقط بارناباس خوشکله رو<عروس مرده رو هم خیلی دوست دارم<کلا عاشقه کاراشونم<البته وقتی 3 تاشون باهمند بیشتر خوشحال میشم<تیمی و جانی و هلنا رو میگم


لادن
ساعت19:26---19 بهمن 1391
عاشقه همه ی آثاره تیمی ام<

فیلماش به طرز عجیبی متفاوته بچم

راستی ادی دیشب تو فیسبوک یهو برقا رفت ها<من یهو نذاشتم برم


لادن
ساعت19:23---19 بهمن 1391
سلام به بههههههههه داش ادی چطوره؟؟؟؟؟؟؟

چه آپه جیگری!به بههههه<تیمی عجقه منه<دوسش دارم چون یه کارگردانه متفاوتهمثه جانی متفاوتههلنا هم که عشقمه<خوب چه خبرا؟

ادی من الان خخیلی خستم<ولی خستگیم با جانی داره فراموش میشه کم کم


VaMpIrE BlOoM
ساعت15:26---19 بهمن 1391
راستی بعضی از آثار تیمی جونو نگفتیا.....میخوای بعدا بگی.....ینی تو آپ بعدی؟یا اصلا خوشت نمیاد که بگی....مثل دارک شادوز!

VaMpIrE BlOoM
ساعت15:25---19 بهمن 1391
سلام آپت عالی بود ادوارد....ببخشید دیر اومدم....رمز وبم یادم رفته بود....تازه یادم اومده بود....
خب...امیدوارم اینبار دیگه حق فرنکن وینیو نخورن.....مثل سوئینی.....
اینم از آدرس وبلاگ تازم.....حتما بلینکش و سر بزن....ممنون....راستی ببخشید که بلاگفا لوکس بلاگو نمیلینکه......
http://vampirebloom.blogfa.com


یاسی
ساعت23:07---18 بهمن 1391
سلام خوفی
مرسی که اومدی متاسفانه من باید سریع برم ولی اون عکس اول پستت خیل ناس بود میدستمش و عاشق عروس مردگان هستم خیلی نازه به خصوص اون موقع که عروس مرده ه پروانه میشه اخی سوئینی رو هم خیلی دوست دارم ببینم ولی نیتونم
راستی راجع به جاس
اخه گفتی دوست داری اون اهنگ و کلیپش رو فکر کردم رقصشم شاید دوست داشته باشی اخه هر دفه یک فرقی داره با دفه قبلی رقصش قشنگه
من باید برم ولی بازم میام می نظرم
};-


EMIN3M
ساعت13:42---18 بهمن 1391
ببخشید که تیم رو نوشتم تمی یک وقت جسارت نشه به طرفدارای تیم برتون

EMIN3M
ساعت13:39---18 بهمن 1391
سلام ادوارد ممنون که به سایتم سر زدی
آپت هم مثل همیشه قشنگ بود ولی جدا از شوخی من فقط تیکه های زرد رنگو خوندم
براتم دلیل میارم چون که از نقد خوشم نمیاد داستان فیلم های تمی برتون رو هم که میدونستم چون همشون رو دیده بودم


"ادوارد "
ساعت5:36---18 بهمن 1391
آره واقعا سپیده جون این سه نفر که با هم همکاری کنن باید هم شاهکاری مثل سوینی بیاد بیرون.
بوس هلنا خیلی جالبه من توی این فیلم عاشق این صحنشم ولی کلا هلنا یه بازیگره زنه خاصه بازیش توی هری پاتر روهم که دیدی واقعا معرکست
کاش فقط موسیقی این فیلم رو دنی الفمن اجرا میکرد حیف ... ولی بازم موسیقی خوبی داشت صدای جانی هم باعث میشد موسیقی قشنگ تر به نظر برسه
این فیلم طراحی لباس عالی داشت به خاطر همین اسکار و بفتا گرفت واقعا حقش بود ولی بیشترین حقی که خورده شد ندادن اسکار به بازی جانی بود
سپیده جون آپت رو هم دیدم خیلی ویدیو جالبی بود بازم تشکر میکنم که اومدی فعلا بدرود...


"ادوارد "
ساعت5:25---18 بهمن 1391
سپیده جان سلام تشکر بابت نظراته خوبت
جواب نظر های پست قبلی رو هم همینجا میدم.
اولا اینکه تشکر بازم تشکر وبازم تشکر توی اف بی که نظرت رو دادی کافی بود ولی بازم تشکر که اومدی و نظر دادی
فیلم بیگ فیش که داخل ایران خیلی معروفه حتی تلوزیون هم هر سال میذارتش منم بیگ فیش رو خیلی دوست دارم.
چشم اگه سعی میکنم لینک دانلود همه یفیلم های تیم رو گیر بیارم که دوستان بهتر با تیم برتون آشنا بشن.
آره واقعا تیم نسبت به 20 سال پیش خیلی تغییر کرده خداییش الان خیلی بهتره ولی هلنا خیلی از تیم سر تره من هلنا رو خیلی دوست دارم هم چهرش هم بازیش رو در ضمن یک آپ میخوام بذارم مخصوص هلنا یک آپ خاصه اصلا جدیدا بدجوری عاشق هلنا شدم خوش به حال تیم
سپیده جون جیمز و هلوی غول پیکر فقط مدیر اجرایی و تهیه کنندش تیم بوده ولی یه جورای توی انیمیشن فضای تیم برتونی رو کاملا احساس میکنی.
اصلا چه فرقی میکنه جانی منشی صحنه یک فیلم هم باشه من اون فیلم رو میبینم.
کتابش رو هم من نخوندم سعی میکنم برم گیرش بیارم آخه انیمیشنش که جالب بود.
من کتاب چارلی و کارخانه ی شکلات سازی رولد دال رو خوندم که واقعا کتاب عالیی بود.
آره راست میگی تیم خیلی شبیه باتمه من دقت نکرده بودم حالا رفتم دیدم واقعا شبیهن


سپی
ساعت20:56---17 بهمن 1391
راستی ادوارد جان آپم با یه ویدئو به درخواست لادن

سپی
ساعت20:55---17 بهمن 1391
چقدددددددددددددددد لباساشون خوب بود تو فیلم خداااااااااااااااااااااا

سپی
ساعت20:54---17 بهمن 1391
در مورد موزیک و آهنگای فیلمم که دیگه هیچی نمیشه گفت شعرای عالی موسیقی فوقالعاده و البته خوانندگی محشرررررررررررررر جانی و هلنا که آهنگا رو تا صد سال تو ذهن آدم حک میکنه

سپی
ساعت20:51---17 بهمن 1391
اون بوسه ی هلنا و جانی هم عالی بودددددددددد نمیدونم ولی کلا هلنا خیلی منو طرفدارش کرد یهوتو این فیلم ...


سپی
ساعت20:49---17 بهمن 1391
ادوارد با این مصالبت راجع ب سوئینی ترکوندی
ببین بدون شک بهترین فیلمی هست که من از جانی دیدم واقعا!
یعنی عشق میکنم وقتی میبینم باز بعد 20 بار چون همه چی عالیه همکاری این سه تا آدم فوق العاده یه چیز فرا فوق العاده رو خلق کرده


Arash
ساعت16:07---17 بهمن 1391
بي تعريفم نيست

Arash
ساعت16:05---17 بهمن 1391
بد نيست خوبم نيست هه هه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب